igazmondo

Az igazság gyakran fájdalmas dolog. Rövid hírek, baloldali/tudományos stílusban.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Menjetek orvoshoz!!!

2011.04.10. 12:39 wmiki

Korábban a Tarot topikban többen kérdeztek az egészségi állapotuk felől, és én (szinte) mindenkinek azt mondtam, hogy jól van, nincs komoly gond. Sajnos azonban a TGY módszerek nem algoritmizálhatóak (mint a MI...), ezért nem tudok erre garanciát vállalni. Ráadásul én nem is vagyok a szent TUDOMány, aki sosem téved. Sőt, az is világossá vált számomra, hogy a Tarot tanácsadás személyesen hatékony, nem névtelenül.
 Éppen ezért mindenkinek azt tanácsolom: FELTÉTLEN MENJEN ORVOSHOZ, TELJES KIVIZSGÁLÁSRA!!!
 *Képzeljük el, hogy valakit komoly baj ér az itteni kommentelők közül. Engem pedig megkeres az illető édesanyja. Mivel nem vagyok teljesen anonim a neten, meg tud találni. Jön hozzám sírva, vigasztalhatatlanul:
- Hát nem láttad a kisfiamon a végső stádiumú agydaganat jeleit? Nem tűnt fel, hogy nem reagál a tényekre, nincs tisztában a valósággal??? Hogy folyamatosan félrebeszél?? Ráadásul jól megkeserítetted az utolsó napjait azzal, hogy folyamatosan cukkoltad, hogy a tudomány téved, nem kötelező húst enni, és a kizsákmányoláson alapuló rendszer összeomlik?
 Mit felelek én ezekre a vádakra? Csak állok majd ott némán, lehajtott fejjel. Nem venném a lelkemre.**
(*Ez csak egy kitalált történet, mint az evolúció elmélet, vagy amit szoktatok kommentelni. Még nem történt meg, de BÁRMIKOR megtörténhet, a több milliárd év alatt!
**Természetesen tudom, hogy lélek nem létezik, a tudomány még sosem mérte meg semmilyen műszerrel, ahogy a szeretetet sem, tehát nyilván ezek nincsenek!)
 Szóval mindenképp menjetek orvoshoz. Lehet, hogy már haldokoltok, mert túl kevés húst esztek, túl keveset isztok, vagy dohányoztok/drogoztok, esetleg nem hisztek elég erősen a szent tudományban, vagy a jelenlegi rendszerben. Az orvos majd kideríti mi bajotok. Jobbulást!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igazmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr342814019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.04.10. 18:12:05

Biztos, hogy elmegyek. Az én koromban...

oramuves 2011.04.10. 22:56:35

Egyelőre még azt sem tudjuk létezel-e. ;)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.04.12. 08:41:23

@dickname [bérkommentelést vállalok]: mindenképpen

nagyon aggódom miattatok
majd a tudomány megmondja mi bajotok, ő sosem téved!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.21. 19:34:44

bár itt egy eretnek arról beszél, hogy az orvosok sem gyógyítanak meg mindenkit :((

de ti értelmiségiek biztosan nem dőltök be egy ilyen sarlatánnak

youtu.be/HMaI_qzK-f8
süti beállítások módosítása