igazmondo

Az igazság gyakran fájdalmas dolog. Rövid hírek, baloldali/tudományos stílusban.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tarot test

2011.03.23. 22:40 wmiki

Nemrég végeztem el a tanfolyamot, és arra gondoltam itt is tudnám fejleszteni a képességeimet. Kedvenc, nyitott "gondolkodású" olvasótáborom remek teszt-csapat lenne.
Szóval kérdezzetek bármit, megnézem mit mondanak a lapok. (A Tarot általános kérdésekre válaszol, vagyis pl. milyen a kapcsolatom édesanyámmal, nem arra, hogy milyen kabát van rajtam.) A következő kérdést viszont csak visszajelzés után tehetitek fel! (Gy.k. meg kell írnotok ti hogyan éreztek abban a helyzetben, amire rákérdeztetek.) Remélem érthetőek a szabályok!
 

67 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://igazmondo.blog.hu/api/trackback/id/tr412766617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.24. 18:16:11

OK. Hadd legyek én az első. Hogy nehogy azt mond, hogy rossz kérdést teszek fel, válaszolj arra, amit a posztban írtál: "milyen a kapcsolatom édesanyámmal". (Mármint, hogy énnekem milyen a kapcsolatom az édesanyámmal...)

Nem tudom, hogy milyen jellegű és mélységű válaszra számítsak, de azt előre mondom, hogy az, hogy ha annyit mondasz, hogy "jó", az még nem kielégítő. (Erre puszta logikai alapon is rá lehet jönni. Ha nem az lenne, akkor valószínűleg valamelyik más családtagommal való kapcsolatra kérdeztem volna rá.)

Ha a válaszod tartalmaz valami konkrétumot is, akkor utána szívesen leírom, hogy mi a valóság.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 18:59:32

@cypher: jó
pontosabban: a kapcsolat jó

te nagyon szereted őt, érzed, hogy ad neked, és az asszony elég tudatos is (ő ezt gondolja rólad is, de te nem)
csakhogy...
te közben merevnek, régimódinak tartod őt, és emiatt úgy érzed, hogy harcolnod kell vele, ő meg úgy, hogy taktikáznia kell veled szemben
küzdetek és halogattok

a külvilág szemében ez egy jó kapcsolat, érzik, hogy kötődtök egymáshoz, bár ők úgy látják, hogy csak lazán, mindketten szabadok vagytok, azt csináljátok, amit gondoltok

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.24. 19:23:36

@wmiki: Hááát...

Az odáig rendben van, hogy én is azt csinálok, amit akarok, meg anyukám is.

Viszont egyáltalán nem tartom merevnek, vagy éppen régimódinak. Nem érzem sem azt, hogy "harcolnom" kellene vele, sem azt, hogy ő "taktikázna".

Nem szól bele abba, hogy hogyan élek. A maximum az, hogy időnként megjegyzi, hogy örülne már egy unokának. De ezt is inkább viccesen mondja. Nincs semmiféle nyomás. (Legalábbis én nem érzem...)

És azt sem hiszem, hogy a környezetünk úgy gondolná, hogy csak "lazán" kötődünk egymáshoz.

Vagyis a jellemzésed igazságtartalma kb. ki is merül annyiban, amennyit előre megmondtam (jó a kapcsolatunk), illetve abban, hogy megállapítod, hogy elég liberális vagyok (ami a posztjaim ismeretében nem nagy mutatvány). A többi nem nyert.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 19:50:11

én cseppet sem tartalak téged liberálisnak, inkább egy szélsőséges fanatikusnak

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 20:00:25

tudatosnak, és olyannak, aki megosztja, amije van, olyannak főleg nem :((
ezt anyukád gondolja rólad

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.24. 20:06:01

@wmiki: A te szádból ezt dicséretnek veszem. :)

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.24. 20:12:38

@wmiki: Hogy jön ide az, hogy mit osztok meg kivel? Vagy az, hogy tudatos vagyok-e? Mi köze ennek ahhoz, amit az édesanyámmal való kapcsolatomról írtál?

Mellesleg megjegyzem, hogy nem vagyok sem különösebben irigy, sem kapzsi. Ha az lennék, valószínűleg nem egy egyetemen dolgoznék a közalkalmazotti éhbérért...

A tudatosságról meg annyit, hogy valószínűleg sokkal tudatosabban élem az életem mint a legtöbb ember. Tudod, ez a következménye annak, ha az ember abban hisz, hogy az életét a saját döntései irányítják, és nem a csillagok állása...

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.24. 20:20:44

Azt se igazán értem, hogy miért kezdesz el rögtön személyeskedni. Te ajánlottál egy tesztet. Én teljes mértékben eleget tettem az általad szabott feltételeknek. Feltettem egy Te általad is megfelelőnek ítélt kérdést, majd tárgyilagosan leírtam, hogy a válaszodból mi nem stimmel. Nem személyeskedtem. Nem becsméreltelek. Te miért teszed? Miért nem hozol fel inkább érveket? Miért nem magyarázod el, hogy hol értettem félre az elemzésedet, vagy, hogy miért nem igaz az, amit az anyukámmal való kapcsolatomról gondolok?

Miért?

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 20:55:23

@cypher: miért, miért...

Én már előtted két kérdést is feltettem, de a mikigyerek gyorsan törölte, mert rámutatott, hogy butaság ez az egész.

A válasza is, hát LOL. Ennél közhelyesebbet nehéz összehozni, és még az se nyert. Általában olyan ember nem kérdezi meg, milyen az anyjával a viszony, akinél valami nagyon rosszról kell utána számot adnia, tehát a "jó" borítékolható. Az meg, hogy az újabb generáció a régit merevnek tartja, hát ennél sablonosabb megállapítás nincs. Minek ehhez kártya? Én ilyet mindenféle mágia nélkül bárkinek meg tudok válaszolni.

Az én kérdésem inkább az lenne, ha leültetünk 10 kártyából válaszolót, majd mindegyiknek feltesszük ugyanazt a kérdést, vajon mekkora korreláció lesz a válaszaik között (feltéve, ha ők nem beszélhetnek). Kár is válaszolni, nevetséges ez a dolog.

wmiki: nyugi, elküldöm a válaszom személyesen is mindenkinek, aki itt hozzászól, hiába törlöd a kommentem :-D. Olyan szánalmasak nyúl vagy, nem mersz érdemben beszélni semmiről.

De, hogy a végtelen nyitottságomról is számot adjak, nesze itt egy kérdés: milyen volt a viszonyom az apai nagyapámmal egy éve? (Nem most, mert már meghalt). Őszintén meg fogom mondani az igazat. Segítek: nem sablonos a helyzet, nézd meg alaposan a kártyát.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 21:25:52

@cypher: ezt gondolja rólad az anyukád
ez jött ki a kártyán
tudatos, és megosztó (gondolom a javaidban)

te kérdezted
én nem ezt gondolom rólad
ő igen
ennyi
érted?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 21:30:48

@mimindannyian: örülök, hogy hosszas gyötrődés (és bevezetés után) sikerült összehoznod egy kérdést

nézzük, mit mutatnak a lapok:

te hibáztatod őt, egy link, lusta alaknak gondolod, aki csak utazgatott a nagyvilágban
ő teljesen elfogadott téged, de érezte, hogy jobb, ha békén hagy a gondolataival
nehéz volt a viszony, te valamiféle erkölcsi mércével mérted, ő pedig ezt terhesnek érezte

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 22:06:00

szerintem valamit nem mer neked elmondani, mert attól tart, nem értenéd meg :((

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 22:10:18

...hogy a végtelen nyitottságomról is számot adjak, nesze itt egy kérdés: milyen volt a viszonyom az apai nagyapámmal egy éve? (Nem most, mert már meghalt). Őszintén meg fogom mondani az igazat. Segítek: nem sablonos a helyzet, nézd meg alaposan a kártyát.

Vagy szokás szerint törüld a bejegyzésem, ha előre sejted, hogy beégnél.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 22:17:16

@mimindannyian: az előbb írtam le :@
wmiki · spirits.blog.hu/ 2011.03.24. 21:30:48

:0
ezek szerint, ti tudományhívők tényleg nem tudtok olvasni???

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 22:17:58

Ó meg is kaptam a választ, nyugodtan itt is írhattad volna, de akkor megelőzlek, ha már a kérdésem is itt van:

wmiki: "te hibáztatod őt, egy link, lusta alaknak gondolod, aki csak utazgatott a nagyvilágban ő teljesen elfogadott téged, de érezte, hogy jobb, ha békén hagy a gondolataival nehéz volt a viszony, te valamiféle erkölcsi mércével mérted, ő pedig ezt terhesnek érezte"

Hát, nem nézted meg eléggé. Teljesen őszintén a következő a helyzet: ő sosem volt nagy utazó, sőt! Emiatt tehát ezt nem tudom neki felróni. Valójában semmit nem rovok fel neki, hanem nagy elismeréssel voltam iránta, mert amekkora szegénységben átvészelték a háborút, és amilyen nélkülözésben kellett utána is élniük, az a mai világban ritkaság számba megy.

Vagyis totálisan tévedtél, ja, akarom mondani, a kártya.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 22:18:48

@wmiki: ezek szerinti ti elvakult ezohívők türelmetlenek vagytok? :-D

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 22:38:32

@wmiki: hát akkor én gyorsan kicserélném azt a paklit!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.24. 22:44:24

@mimindannyian: akkor cseréld ki nyugodtan, aztán majd leteszteljük, mit tud a tied

az utazás, és a teher többször kijött, persze lehet én értelmeztem félre
vagy te nem vállalsz be, "tudsz" rosszul valamit, nem ez lenne az egyetlen dolog a világegyetemben :?

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.03.24. 23:02:37

@wmiki: soha nem utazgatott, nem is volt rá pénze.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.25. 08:40:02

@mimindannyian: attól még nem kell kicserélnem, hogy esetleg te nem így tudod (és még hazudhattál is :()

azért mert jelenleg csak ásványi olaj származékkal tudjuk hajtani a járműveinket, nem jelenti azt, hogy minden más megoldás rossz

azért mert a kisgyerek nem úgy születik, hogy tud járni, attól még nem kell levágni a lábait

cypher · http://cypher.blog.hu 2011.03.25. 15:03:01

@wmiki:
"te kérdezted
én nem ezt gondolom rólad
ő igen
ennyi
érted? "

A sértődöttségedet azért nem értem, mert Te voltál az, aki felvetetted ezt az egész dolgot. Mi a Te általad felállított kereteken belül tettünk fel kérdéseket. A válaszaid köszönő viszonyban sem voltak a valósággal. Erre megsértődsz, és elkezdesz személyeskedni. Ha a jóslat nem stimmel, akkor nem a valóságban, hanem a jóslatban van a hiba.

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.03.25. 17:37:21

Úhh én is had kérdezzek
Mondjuk olyat lehet kérdezni, hogy milyen az egészségi állapotom a kártya szerint? Nem kell nagy dolog, csak általánosságokat.

Vagy ha ez nem fekszik, akkor a szerelmi életemről néhány szót.

Ha ez se jó, akkor mondjuk az érzéseim az apámról, illetve a vele való kapcsolatom.

Elég ha 1 kérdésre válaszolsz, csak biztos akartam lenni benne, hogy jól teszek fel kérdést.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.25. 18:15:51

@dickname [bérkommentelést vállalok]: egészségi állapot:
jelenleg remek, de hirtelen változás várható, egyedül érzed majd magad

szerelmi életed: szintén jó, de az is lehet, hogy egyedül vagy és úgy érzed jól magad, egyfajta merevséget látok

kapcsolatod az apáddal: nagyon jó, felnézel rá, tiszteled őt

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.03.25. 19:33:15

@wmiki:
egészség - nem tudok róla, hogy lenne betegségem de mostanában kicsit kutyául érzem magam
szerelmi élet - most egyedül vagyok, de nem érzem jól magam így :D
édesapám - tisztelet? talán... láttam már jobb apa-gyermek kapcsolatot is

Ha adok rá egy 50%-os találati arányt az úgy jó?

Haibane 2011.03.28. 14:52:38

Tudsz nekem mutatni egyetlen egy esetet mikor emberi életeket mentettek meg, vagy komoly katasztrófát előztek meg a jóslásnak köszönhetően? Tényleg érdekel...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 14:59:35

@Haibane: ez elég nehéz

ha hallgatnak a jósra, és elmenekülnek az emberek, akkor a jóslat nem lesz igaz, hiszen nem hal meg senki, lám semmi baj
a jós tévedett

ha nem hallgatnak rá, és sokan meghalnak, akkor a jóslat igaz lesz ugyan, de miért nem kiabált hangosabban, miért nem szólt erősebben?
a jós a hibás

akárhogyis, a jós mindenképpen besározódik, nem tud jól kijönni ebből a dologból

egyébként hallottam olyat, aki a vörösiszap katasztrófát megérezte előző este, de persze erről nem mert beszélni

Haibane 2011.03.28. 15:29:55

"ha nem hallgatnak rá, és sokan meghalnak, akkor a jóslat igaz lesz ugyan, de miért nem kiabált hangosabban, miért nem szólt erősebben?"

az internet korában jól dokumentálva (dátummal) lehetne feltenni az ilyen komolyabb jóslatokat, amik ha valóra válnának akkor pont, hogy a jós jönne ki jól belőle. Mégsem látok egy ilyet sem.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 15:40:08

@Haibane: lehet, hogy azokban a körökben, ahol te mozogsz ott sok mindent nem lehet látni :x

egyébként a jóslatok általában képként vagy hangként, vagy más érzésként jelennek meg
amiket könnyen félre lehet értelmezni

tehát nem úgy, hogy megjelenik a monitoron, hogy 2010.04.01. 12:00 vörösiszap katasztrófa, ami azt jelenti, hogy... GPS koordináták 47, 18... érintett terület nagysága:... okozott kár... cég:...

kb. úgy mint annak idején nostradamusnak...
vagy mint a nyirkai jóslat

hozzáteszem... a tarot-nak nem is a jóslás a lényege

Colesius · http://unintelligenstervezo.blog.hu 2011.03.28. 15:52:31

@wmiki:
"a tarot-nak nem is a jóslás a lényege "

Hanem mi is?

Haibane 2011.03.28. 15:55:37

"lehet, hogy azokban a körökben, ahol te mozogsz ott sok mindent nem lehet látni :x"

Tehát azt állítod hogy vannak jól dokumentált jóslatok az interneten csak én nem látom, hát akkor nosza linkeld be!

Amúgy meg ha a jósló sem érti, hogy mit érez és az mit jelent, akkor azt ki mondja meg?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 16:11:01

@Colesius: önismeret
a tarot önismereti módszer
mivel jelenleg zajló folyamatokat mutat meg, azért jóslásra is lehet használni, de nem ez a lényege

épp mint az asztrológia

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 16:16:03

@Haibane: én ilyet nem állítottam, ezt te találtad most ki

azért a jóslás nem csak annyiból áll, hogy megmondjuk, hogy hideg lesz-e vagy nem
...amit szintén nem találnak el teljesen:
index.hu/tudomany/kornyezet/2011/03/28/dunkel/

pl. ez az ember, akiről beszéltem, aki a előző este a vörösiszapot, aztán dubai-t is látta, neki volt egy olyan, hogy előtte héten látott egy lezuhant repülőt
meg egy térképrészletet
na most ennyiből hogy találja ki, mi az amit lát?

csak miután megtörtént a dolog, látta a TV-be, akkor villant be neki, hogy ő pont azt a képet látta, amit a kamerák mutatnak

Colesius · http://unintelligenstervezo.blog.hu 2011.03.28. 16:55:05

Miki,

Hogy működik ez a Tarot dolog? Erősen kell gondolnod arra, akinek jósolsz? Vagy hogyan? Miben különbözik technikailag a kártyahúzás akkor, ha cyphernek jósolsz, meg ha mondjuk nekem?
És mi van, ha a két nick mögött ugyanaz a kommentelő van?

albino combino 2011.03.28. 19:15:37

na újra itt. Látom jönnek szorgalmasan az új posztok. Kérdezhetek?
Legyen mondjuk egy olyan, hogy mit tudsz kiolvasni a kártyáidból a szerelmi életemről.
Vagy az egészségemről esetleg?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 20:13:40

@Colesius: a tarot az intuícióról szól (és az asztrológia is)
húzol lapokat, látsz képeket, és abból kell kitalálnod a történetet
mit amikor TV-t nézel, csak leveszed a hangot... és a kép is darabos...
szóval némileg nehezebb, mint időjárást előrejelezni

egyébként mindig a jelent mutatja, vagy abból indul ki

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 20:24:26

@albino combino: szerelmi élet:

szerintem most nincs párod, mert azt látom, hogy vannak lehetőségeid, és elég jók, olyan csajok akik tetszenek
csak még vársz valamire, valamivel nem tudsz megbékélni, szenvedsz miatta

egészség:
szintén jó, de azért...
valami stresszel, nyomaszt, ami miatt bánkódsz, talán a munkád
de akkor sincs okod panaszra egészség ügyben sem

albino combino 2011.03.28. 22:15:30

@wmiki: Nem rossz. De azt honnan veszed hogy férfi vagyok? :D

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.28. 22:35:02

@albino combino: ...vagy, ha az vagy, akkor se biztos, hogy a csajok jönnek be neked :x

Colesius · http://unintelligenstervezo.blog.hu 2011.03.29. 08:16:56

wmiki, én is bizonyosodni akarok,
az egészségi állapotomról mit súgnak az intuciók?

albino combino 2011.03.29. 16:11:24

@wmiki: Nem válaszoltál. Sőt, pont, hogy ellentmondtál magadnak. Először azt írod, hogy bizonyos lányok tetszenek, aztán meg azt, hogy lehet, hogy nem is a lányokat szeretem.
Nézd meg légy szíves rendesen azokat a kártyákat.

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.03.29. 17:13:19

Helló wmiki. Otthon vagyok most és megláttam vmelyik ker.tévében egy asztrológiai műsort.
Mivel te sokkal járatosabb vagy a témában mint én ezért azt szeretném kérdezni, hogy a tv-ben látott jósok, médiumok stb azok milyen szinten vannak? Úgy értem mennyire komolyan vehetőek. Hol állnak a "jósranglétrán". Gondolom a jósok között is van aki jobb és van aki kevésbé.
Tehát mennyire lehet adni a szavukra?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.29. 18:13:24

@Colesius: nagyon jó

talán épp most gyógyultál meg valamiből, de nagyon jól érzed magad, tervekkel tele
egy kis bajod van, valamihez ragaszkodsz a múltból, de a többi csupa jó

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.29. 18:17:47

@dickname [bérkommentelést vállalok]: ki a jobb politikus? ki a jobb kőműves? ki a jobb rendező? ki a jobb énekes? ki a jobb meteorológus?

mindenkinek más jön be
azért akik a TV-ben vannak talán nem a legrosszabbak, de még az is előfordulhat

mindenesetre a személyes elemzés a legjobb, telefonba, de főleg így interneten sok dolog elsikkad, ami esetleg fontos
másrészt meg nem szánunk rá időt...

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.03.29. 19:43:36

@wmiki: azért ezek a foglalkozások nem teljesen olyanok, hogy kinek mi jön be jobban. (na jó a politikus tényleg :D )
Pl. kőműves esetén - áll a fal vagy nem. Én például mondhatnám, hogy kőműves vagyok, még falat is felhúzhatnék de az akkor se lenne tartós valami.
Énekelni is megpróbálhatnék, de valószínű, hogy lecsuknának emberkínzásért.
Szinte minden szakmánál vannak objektív nézőpontok, amik alapján el lehet dönteni, hogy az valaki jó-e az adott szakmában.

Csak azért kérdezem ezt, mert személy szerint borzasztó veszélyes dolognak tartom ezt az egész dolgot. Főzés közben, fél füllel hallgattam csak, de olyanok megütötték a fülemet, mikor egy 70 év körüli hölgynek azt mondta a jós, hogy a kártyák szerint csak a fogával van egy kis baj, de amúgy makk egészséges nyugodjon meg. Ezek után lehet, hogy el se fog menni a dokihoz mert minek. És ha emiatt nem veszik észre, hogy van valami betegsége?

És egy újabb kérdés - mi van ha valaki 2 nick néven tesz fel kérdést? Szerinted "felismeri" a kártya, hogy be akarják csapni?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.03.29. 23:43:31

@dickname [bérkommentelést vállalok]: pedig engem érdekelne egy ilyen lista
kik a legjobb kőművesek az országban? és politikusok? és meteorológusok? és brókerek? biztosítási ügynökök? hentesek? belgyógyászok? házi orvosok?

csak mert ugye borzasztó veszélyes, ha ezekből nem a megfelelőhöz fordulsz

egyébként nem látok benne semmi veszélyest abban, amit leírtál
ennyi erővel, ha a néni kimegy az utcára, elütheti egy kamion. akkor tiltsuk be a kamionokat?
ha bemegy egy kórházba, akkor félrekezelhetik. vagy műhiba áldozata lehet. akkor zárjuk be a kórházakat?

mindenkinek szabad akarata van, a jós tanácsait nem kötelező elfogadni, ha akar naponta mehet kórházba, heteket tölthet ott, hátha tényleg nagy a baj...
ez nem olyan, mint a tudomány (vagy az állam), hogy ha nem azt teszed, amit mondanak neked, akkor hátrányba kerülsz

a kártya mindig a jelen állapotot mutatja
ilyen szempontból nem lényeges hány nickkel szórakozik valaki
de ezért sem olyan hatékony a távkezelés
a legjobb a személyes

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.04.02. 07:59:02

egyébként egyre többen kérnek meg, hogy vessek nekik kártyát ^^

azért ez jelent valamit *.*

albino combino 2011.04.02. 11:36:53

@wmiki: hogy néz ki a gyakorlatban egy kártyavető kurzus?
Tehát az érdekelne engem, hogy mi történt a között, hogy egyik nap kitaláltad, hogy meg akarod ezt tanulni és a között, hogy mára már te is kártyát vetsz.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.04.04. 08:48:35

@albino combino: elmész, elmondják az alapokat, kipróbálod, aztán... gyakorolsz
gyakorlat teszi a mestert... meg érzék ahhoz amit csinál...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.04.10. 11:07:30

akiknek azt mondtam, hogy kiváló az egészségük, az mindenki menjen el orvoshoz, egy teljes kivizsgálásra, mert lehet, hogy tévedtem, és már végső stádiumú rákjuk van

az orvos majd megmondja, elvégre a tudomány sosem téved, és kórházakban nem hal meg senki :x

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.22. 08:58:11

am ilyen paklim van:

www.amazon.com/Osho-Zen-Tarot-Transcendental-Game/dp/0312117337/ref=cm_cr_pr_product_top

This review is from: Osho Zen Tarot: The Transcendental Game Of Zen (Cards)
I have collected and read tarot for about 25 years. I have held and studied some of the oldest cards that are in the British Museum. I own over 100 decks. This deck was going to be just part of the collection -- until I read from it. I couldn't believe the insight and how well it fit with today's world and issues. It was like an epiphany. Most of my tarot reading friends have purchansed it after seeing me read from it. A friend who had been trying to read the tarot for years, but said she just couldn't get it, can read from this deck. The wonderful colors and imagery of the deck and the poetic language of the book trigger one's intuition into full gear before realizing it. Readers of other decks can quickly use it as it follows the traditional pattern but in an innovative way. New readers can also begin using it quickly as the deck and book are inspirational. I highly recommend this book/deck combination!
Help other customers find the most helpful reviews
Was this review helpful to you? Yes No
Report abuse | Permalink
Comment Comment (1)

61 of 64 people found the following review helpful:
5.0 out of 5 stars Unbeliever loves this deck, June 9, 1999
By A Customer
This review is from: Osho Zen Tarot: The Transcendental Game Of Zen (Cards)
I'm a scientist; I don't believe in magick. But this deck should be in everyone's house regardless. Many other tarot decks are geared towards giving you answers about what will happen -- predicting the future. People get them to help make decisions without having to think too hard. Asking this deck questions, on the other hand, tends to immediately focus your thoughts on yourself and who you are, but never really "tells you what to do". I thought it was great and it was exactly what I needed during a personal crisis.

I also love the artwork and the ideas for the cards - simple, bright, happy. My favorite is the VIII (Courage), which shows a flower ringed in light growing out of a stone wall. Every time I turn over this card I smile.

Vilagpolgar 2011.05.25. 14:32:57

@wmiki: Ez az "arkangyalkártya" miből van, papírból?

Mert kicsit sokallom érte a majd 3 ezer forintot...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.26. 07:24:24

@Vilagpolgar: a kiadványok általában papírból vannak, tudod?

mint pl. ez:
ami még drágább:
http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Laurenza_Domenico_Leonardo_Da_Vinci_Anatomia&id=101468&tabname=konyv&type=22

vagy itt van ez:
http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Szendi_Gabor_Mezei_Elmira_Paleolit_szakacskonyv&id=98156&tabname=konyv&type=22

aminek aztán tényleg nem tudni mi értelme, hacsak az nem, hogyan legyen minél több ember beteg

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.05.27. 18:23:17

@wmiki: látod ezt nem értem én. Ha egy tudós állít valamit, amire ráadásul nem mondja azt, hogy ez 10000% és tutibiztos stb. azt te élből elutasítod mert a " tudomány nem mindenható"
De ha valaki kiad egy pakli kártyát és valami ellenőrízhetetlen humbugot mellékel hozzá azt kapásból elhiszed.
Mégis milyen energiával? Hogy? stb.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.27. 20:54:52

@dickname [bérkommentelést vállalok]: :0
arra célzol, hogy az oké, hogy a tudomány nem bizonyítja be az állításait, azzal semmi baj, de én bizonyítsam be NEKED azt amiben hiszek, amit látok??

akkor először is, definiáld: igazmondo.blog.hu/2011/03/08/bizonyitek_20

:x

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.27. 21:16:09

ha rajzolok egy bizonyítékot, ahogy az evolúcióhívők szokták, akkor az neked megfelel?

www.azevolucioscsalas.com/evrimfosilyorum.php

:D

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.05.28. 09:21:15

@wmiki: Nem erre célzok.
Csupán arra, hogy A tudós állít valamit, mire te egyből azt mondod, hogy ez hülyeség. Pedig az a tudós esetleg 1000x leellenőrizte kísérletekkel.
B sámán is állít valamit ami a napi megfigyelésekkel és a józan ésszel teljesen szembe megy, és te simán benyeled, pedig lehet, hogy csak azért találta, ki, hogy rádsózzon sok ezer forintos bóvlikat.
Ezt hívják kettős mércének szerintem.
Nem kérek én semmilyen bizonyítékot csak annyit, hogy a tudósok állítását és a kuruzslók állítását is ugyanolyan szemmel nézd.

Viszont ezzel a válasszal magad is beismered, hogy inkább a hit miatt foglalkozol ezekkel a dolgokkal mint objektív döntés miatt. Amivel nem is lenne baj, csak akkor nem kell a megfontolt, objektív, 'igazmondó' maszk.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.28. 18:31:47

am a kettő között az a különbség, hogy a tudósok elméleteit be kell magolni állami intézményekben, míg az enyémeket nem

persze titeket szektásokat sosem érdekelnek olyan apróságok, mint holmi tények :x
süti beállítások módosítása